Thursday

Set a u n 2 B u l a N

Sejuknyeee..
sejuknyeee…
    sejuknyeee…….
Hihihi…opssss…bukan aku duduk dlm aircond ye..
ni sejuk sbb cuaca kt Malaysia
 ni dh berubah..
asyik hujan je sekarang ni kan…sampaikan ada banjir kilat plk kt
 Cameron highland..takziah untuk keluarga mangsa nahas tanah runtuh...
sekarng ni kan dah masuk bulan November..
cepatnye…ada sebulan lebih je lg
kite nk masuk thn baru..okeylah..sebenar aku nk cite pasal myFea ,
genap setahun dua bulan my bintang hati aku ni dh pandai berjalan…
hihi..seronok sesgt..pasni klu kuar pegi mana2 mmg syok le aku…
hihi tak payah nk kilek2 dia dah…
blh lps berjalan ajelah.siang td pon aku bawak ikut abah dia pegi kedai mancing…
pergghh…mmg langsung tak nk aku dukung dia…
eksen ye mek…xpe..xpe…

 okeylah..tu aje cite yg aku nk share dgn korng…
pasal kehidupan aku sekarang ,masih mcm biasa2 je…
seperti hari2 sebelumnye…
okey sekian terima kasih…baibaiiii…
Assalamualaikum…
jg diri,jg maruah,jg family,jg iman




Tengok..semua benda my fea ni nk sentuh..
tp ok lg masih terkawal lg..hihi..


Selfie sebelum keluar follow abah...
dh pandai melawa dah...dpt scaf rambut dh pandai nk pakai sendiri..
org nk pakai kan tak nak..
ngada2 ye mek...


 

Kami serupa tp tak sama...
jauh bezanye kan..hihi...
lighting semata2 tu..


~m a w a r h u t a n~

No comments:

Post a Comment