Friday

C a K k k k....A a a a a !!!!!!!!


Cak Aaaaaa....!!!
Assalamualaikum semua....huhu
sekarang jam menunjukan 2:16 Am tp aku masih lagi melilau dgn internet ni...
errrmmm...nk layan facebook,line plk x clear.mlm ni aku tdo kt rmh kakak aku yg sulong..
aku datang tdo sini sbb dia mintak tolong sama2 siapkan gubahan hantaran untuk ank sdara aku bertunang pada 24 december 2010 nti...hihi
AKU bila lg??????...hahahaha..biarlah dl..heroin tak kalut
huhuhuhuhu......ada jodoh , ada rezeki & pnjang umur..kahwin la aku nati.
Abis aje belajr & dpt posting..br aku nk pikir pasal tu..skarng ni ketepikn dl soal kahwin2 ni...
pasal usia???...aku x risau pun, biarlah orng nk ckp "tua2 br nk khwin pun"..aku x peduli yg penting aku nk jadi isteri dan ibu yg berilmu , kahwin muda2 kalu brcerai berai akhirnya x guna jgk kn kn kn ????
hehe...hari ni, xtvt aku kt rmh sama aje..MASAK...MASAK..MASAK , tgh ari td aku msk gulai lemak ikan ( ikn yg aku x kenal ) , sotong goreng tepung & k.yah goreng ikan garam kunyit...simpale2 aje..skadar nk buncitkn perut si Aiman aje tue.Selepas selesai semua urusan kt dapur aku buat sedikit kelainan..hihi,bkn kelainan ape pun cuma ptng td aku beriadah skt dgn ank2 buah aku
( ank sdara+anak spupu ),main badminton aje...fuhhhhhhh!!!!!best wooooo..
dpt kuarkan peluh tuee.....terbakar la skt lemak2 degil kt buntut tuuuu...huhuhu...
oklah...mate aku dh merah bak biji saga nie ( cmne rupe biji saga ye?,kereta proton saga aku kenal la )...ngatuk la tandanye tueee...hihi
aku permisi dl la ye....esk trbagn lewat plk,gempar kg pasir kasar ni nanti...huhuhu
faham ????
dh la hujan skrng ni
hai.....menbangkitkan selera tdo aku aje niee...


cantik tak????
sentuhan dari ceknor...

bkn 3 ni aje tau...
ada 4 lg yg blm siap..
semuanya di balas 7 dulang nanti..



rupe sotong goreng tepung yg aku yg msk siang td..
xde la sdp sgt...tp ank2 buah aku mkn td...
licin 1 pinggan nie....tmbah2 cicah dgn sos
waalllllaaaaa...wei!!!
huhuhu...


~m a w a r h u t a n~

No comments:

Post a Comment