Wednesday

.✿✿..H a T i I n I...✿✿

Cakkkk aaaa....cikku cakkkk aaaa...ehh..ehh..lupa bg salam..Assalamualaikumm..hihi..hr ni lewat skt aku masuk blog.Saja dok melepak depan tv td sambil dok tgk vokal bkn skadar  rupa..final..juaranye dapat kt Usop..mmg best la usop...superbbb gitu..Tahniah yea...sop !!.Nanti dh jd artis..dh glamour jgn plk hang lupa diri noo..ingt di mana bumi dipijak,disitu langit di junjung..ceeewaaahh...mcm la Si Usop tu bc aku  punye entri ni...siap bg nasihat bagai tu.

Ermm..mlm ni aku rasa mcm xde mood gile2,nk brcakp dgn org rasa malas..mgkin tahap kesihatn aku yg agak kureng baik skt kot..trkena penyakit senggugut..*btl ke ejaannye..lantakk ahh.Selain ubt thn skt yg jual kt farmasi tu..yg color pink tu...ada x ubat @ cara lain nk hilangkan penyakit ni ek ?...kalu org tau blh la share2 dgn aku yea..Anak sdara aku ada cadangkan guna Lumiglow..selain dr hilangkan senggugut,dia blh cepatkan dapat cahaya mata..kpd yg lame dh kawin tp x dapt ank..kire 2 dlm 1 la tu..
aku ada jgk search kt google kelebihan benda alah tu...kire mcm berkesan jgk sbb ramai testimoni2 kt situ.Eeerrmmm..ingt nk jgk cuba tp aku kena bincang dgn hby aku la ...br blh order..Kalu blh nk ubt yg dpt hilng terus senggugut aku ni sampai bilo2..br mood sntiasa baik aje kn..hihi.

Petang td aku ada google2 skt pasal design dapur yg cantik2..huhu..aku kan suka masak2 jd suke bila tgk dapur yg cantik*sambil tgk sambil berangan2..huhu.Bagi aku masak & dapur ibarat isi dan kuku..x dapat di pisahkan..huhu..mmg x dpt dipisahakan la ..xkan kauorg nk masak kt blik tdo plk kan...hihi..mesti la kt dapur,lagi cantik dapur lg rajin nk masak & di tambah plk dapur kite lengkap dgn peralatan semua.Ni ada gamabr dr google yg brkenan di hati ini..




Cantik kn ?...


Perggghhh...mmg menarik  beb...!!!



Ermm...berangan ajelah dulu sekarang nie..huhu



Lupa plk..huhu..hr ni bak masak2,aku masak simple2 aje .janji perut kenyang..huhu.Nah tgk gambar ni..aku nk bg meleleh ayak liur kakak aku yg kt a.star tu..a.k.a Tapai..
http;//aida-damia.blogspot.com


~ayam masak merah..favorite kakak aku.


~Pak choy masak sos tiram versi selembut baldu


~Telor mato versi mata hati

~keropok gotel versi mek ruby


Okeylah..jam sudah 12.28 mlm...
masa untuk mate aku rehat plk..
huhu..pada hal siang td dk membuta panjanngg...
tdo je kejenye..
huhu..sblm kerje kena cuti ckp2 la..
bila dh keje nati sbk plk nk merungut byk keja la  ..penat la..cam tu la manusia..oklah...
bye gd night kekawan..
yg berjauhan dgn mak bapak tu..
jg diri anda baik2 yeaa..
jenayah ada dimana2 saja...
Assalamulaikum..
sekian dr hamba.


~ m a w a r h u t a n ~

2 comments: