Tuesday

Rinduku yang tiada henti...

kalau angin yang berlalu itu melagakan kasih kita,inginku sampaikan salam kepadamu dan menyatakan bahawa disini ada aku yang setia mengutip serpihan-serpihan janji yang kau taburkan.Mungkin aku seorang perindu yang terlalu pemalu.Wahai insan yang bergelar kekasihku,adekah aku penunggu sepi yang sentiasa mengaharap di tabir malam..?
jawablah wahai kekasihku...
Pada rindu ini aku simpan sedikit senyumanmu untuk aku hiasi lenaku agar malam tahu bahawa aku terlalu rindu padamu.Pada rindu ini juga aku masih jua disini membuka tirai-tirai kerinduan yang segera menjemput tangisan bile namamu ku lafazkan.Wahai kekasih hati ini,adakah tidak ada sedikit kerinduanmu untuk ku..? di manakah janji-janjimu wahai sang terunaku?...

~~cinta itu aneh..
sukar untuk di tafsirkan
datangnya tanpa paksaan
perginya tanpa kerelaan
cinta itu penuh kemesraan dgn kasih sayang
ianya perlu di belai dgn kelembutan
bg menyerikan lagi perhubungan
dan kekasaran blh mencipta perpisahan~~

~~mawarhutan~~

No comments:

Post a Comment