Tuesday

coret coret....

hooooyaaaaaa...
bertemu kembali kite dlm sesi luahan perasaan..hihi.mengarut aje aku nie..
assalamualaikum..utk semua.sebenarnya xde ape yg hendak aku coretkn cuma skadar untuk update blog aku aje takut2 terlupa password lg..
hahahaha...
dah masuk 6 hari aku mula bercuti tp aku masih ada kt s.alam..
pelik kn???...kalu org lain pantang dpt cuti terus aje beli tiket blk kg.sebenarnya bukan sengaja aku x nk blk lg cuma aku ada hal yg perlu aku selesaikan kt sini dl..
hal ape..biarlah family aku aje yang tau.ermmmm...entahlah..

ada sbln lebih lagi utk masuk thn baru 2011,rasa sekejap aje masa berlalu..aku pun dh nk abis belajar dh...dl masa dpt tawaran rasa berat sgt nk trima sbb tempuh pembelajarn 4 thn tp bila aku fikirkan masa dpn aku akn terjamin....so trima akhirnya.tp skrng dh nk abis pun masa belajar...
mesti aku akn rindukan saat bgelar siswazah cm ni nanti..
adusssssss....cuti semester 2 bln..ape aku nk buat kt rmh bila blk kg nanti..????
nk keje x tau nk keje ape....aku bknnya ade pengalaman keje2 ni..
jwbnya melepak kt rmh..& besarkan badan jelahhh..
ermmmm....dh arrr musim hujan skarng kt kg aku.
bertambah lemak arr aku nati.
hahahahahaha....

oklh...xde ape nk taip dh..
jmpa lg nanti...
byeeeeeee....

~~ m a w a r h u t a n ~~

No comments:

Post a Comment