Thursday

♫♫...c E r i T a B I a S a.. ♫♫

Selamat Malam kawan2..Assalamualaikum..
anda sht ?..aku semestinye sht..baby pon sht je,semaking bertamabh bulat plk bdk kecik tu..aku sndiri pon geram tgk..tok mek & tok cek dia lagi la...siap ckp x sbr nk tggu besar skt nk gomo2 kt diorng..hihi..

Aku sekarang dh 23 hari berpantang...mcm biasa la..kena pantang segala benda kn..hatta nk pengang penyapu sekali pon tp aku ada la jgk 2, 3 kali  sapu sampah kt rmh ni..risau jgk sbb org  tua ckp jd bentan tp aku ok je..masa sapu sampah tu,control la skt pergerakan tu kan..xde la mcm cleaner kt skolah plk caro..sapu sampah ala2 cat walk gitu..hahaha...mulanye mek aku bising jgk & ckp biar dia yg buat tp tggu punye tunggu xdeee daaa...my mek always busy u know !!!...huhuhu..

Erm...mlm ni ingt x mau dinner tp ank sdara aku a.k.a ime dok cite ada kedai kg sebelah jual sup belut..ape lg bg duit siap2 kt ime suruh g tapaukan aje...so melayangkan diet aku mlm ni..sebenarnye dh seminggu kot aku x mkn nasi mlm..cuma minum milo panas2 cicah biskut je...semangat nk diet gile2 ni kikiki...diet la sgt,nmpk mcm xde kurang pon lg.....sebenarnye nk jgk  suami puji.."ehh...dh kurus la bini abg"..cnth ayt...hahaha...tp laki aku xde maknenye nk puji2 direct ni...dia lebih kpd kiasan gitu...huhhhhhhhh...lansung x romantik tauwww....agak2 korng berjaya x misi aku nk slim dlm pantang ni ??....hihi..sejak brpantang ni aku x penah lg timbang berat..masa pregnant dl sekitar 8+kg....agak2 brape ek skarng..maklum lah rmh mek aku ni xde penimbang berat..penimbang ikan ada,kalu aku guna yg tu ,mau pecah meternyee...hahaha..* byngkn..

Sini saja n3 kali ni..malas la nk ddk lelama..skt bontot...winkwink..nk baring2 plk susah sbb aku pakai lappy..ok..baibai....

sup belut ~dinner td..rm8 
mcm x percaya plk..beberapa ketul je,tu pon kecik2.



sambil dok on9..pekena milo o panas2,mmg terbaikkkk.....


Anak ambo tdo,lasak ..asalnye batal tu letak sama dgn dia...
tgk2 ddk cm gitu..senyum sorg2 aku..


mama Vs sofia


~m a w a r h u t a n~

2 comments:

  1. geram aku tgk.. sedap molek peluk bantal tu...x bendung ko...

    ReplyDelete
  2. bedung time mlm2 jah..siang hari mmg langsung xleh nk bedung,wak nendang sako ko dia ada..hihi

    ReplyDelete