Tuesday

✿ h A p P y N e W y E a R ✿

Assalamualaikum....semua!!!!
Dah lame aku x mencorekkan kate2 kt blog aku nie..maklumlah bakal ahli politik kate kan...huhu..parti cap ayam.eh..eh..merapu entah kemana plk aku nie..sebelm aku meneruskan celoteh aku yg entah ape2 ni....aku nk ucapkan selamat menyambut thn baru kepada semua warga2 malaysia..maaflah sbb terlambat ye...i'm sorry..hihi.Sedar x sedar kite dh mask thn baru, so kenalah berazam br..hihi..ape azam br aku ek ?..entahlh aku pun x pasti lg..diary 2011 pun aku x beli lg..xpelah x penting semua tu.Cuma bile aku duduk sendirian...tibe2 rasa takut plk sbb umur semaking meningkat...hhwaaaaaaaa..x nkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!. ermmm..tp masa akn berlalu jua wlu bagaimana cara aku nk menghalangnya sekali pun..huhu..wlbagaimana pun hidup mesti HAAAAAPPPPPYYYYY !!!!!!..bak kate putri.
Seminggu lagi aku akn ke sekolah utk menjadi seorng guru pelatih,aku ditempatkan di sekolah menengah seksyen 19..kire2 5km dr rmh sewa aku ni..so xde la masalah pasal tmpt tinggal dan pengangkutan tp kalu ada mslah lain plk x tau la nanti....huhu..rezeki aku la tu agaknye dpt skolah yg dekat.Dalam 2 minggu ni aku ada pre-practicum dan ROS aje...penat gilaaaa wlupun ddk2 aje kt dlm dwn tp rasa mcm2...hhwaaaaaaaaaa....
ermmm...rindunye kt ank2 sdara aku....sabar ajelah hati,nanti jmp lg...hihihi...


ank sdara aku bertunang
24 december 2010

pelamin untk pertunangan ank sdara aku
ringkas tp cantik..
semuanya buat sndiri..

kwn aku kawin
1 january 2011..
cantik tarikhnya..

huhuhu...ni puding yg aku msk sblm blk s.alam..
puding ape aku pun x tau...janji sdp
huhu..!!!

xtvt masa pre-practicum kt dlm dwn
riuh rendah jdnye...

mcm2 ragam kwn2 aku nie..





sesi kutuk mengutuk..

ape2 pun yg penting sempat posinggg..
huhu...
gd luck 4 all myfriends....

~~m a w a r h u t a n ~~

No comments:

Post a Comment