Wednesday

♫♫**lalalalalala....ooohhh...lalalalallala..**♫♫


Assalamualaikum...hihi..dah
lame x menjengguk laman blog aku ni...Minggu ni adalah minggu ke 9 sesi practicum aku.Tak sabar-sabar rasanya nk abiskan 12 minggu kt sekolah..hihi.bkn aku ada masalah dgn pihak sekolah pun...cuma rasa x puas bercuti aje..hahahaha...bertuah punya cikgu..ada ke cam tu plk kn..baru aje abis bercuti seminggu tp x puas2 lg.Sebut aje pasal cuti sekolah...teringat plk kt ank sdara aku yang baru melangsungkan perkahwinan awal minggu lps pd 14 march 2011...huhuhu..sekarang ni diorng dh pegi honeymoon kot...kt mane aku pun x pasti.Masa kenduri ari tu..meriah la jgk wlpun majlis x besar tp kiteorng happy dalam kepenatan..biasa la nama lg kenduri kendara..mesti la penatkn...hihi.setiap org mesti akn merasa kepenatan tuh...Kalu aku mmg sentiasa merasa la sebab dlm fmly aku aje yg blm kawin jd masa kenduri abg2 & kakak2 aku dl blh di katakan aku trgolong dlm golongan org2 yg sibuk la jgk wlupun sekadar pembancuh air..huhuhu.Aku kawin nti...mesti lg sibuk & penat ...maklum la aku kn xde adik,semestinya aku yg akn buat keje sendiri nti...xkn nk suruh kakak2 aku plk...kn..sgt x bersopan..hihi...
...sekarang ni aku baru lepas sarapan + lunch..hihi..

jimat weiiii !!!....
..tgh pokai ni...huhu....ada sapa2 yg nk tolong aku ?????....huhuhu..gurau saja.Hari ni mentor aku terpaksa cancelkn appointments untuk cerap sesi PnP aku .Aku x tau nk cakap apa dan terpaksa terima semua keadaan sbb kita hanya merancang tp Tuhan yg tentukn...wlupun terpaksa tidur pkl 3 am td untuk prepare segala mcm bahan2 dan juga lesson plan tp aku sedar aku hanya guru pelatih...hihihi...Aku dh rasakan minggu dpn adalah minggu yg sangat kritikal untuk aku dan juga Dalila sebab byk perkara yang perlu kami uruskan sebelum tamatnya sesi practicum di sekolah men.keb seksyen 19...doakan aku ye..kwn2. Kt sini aku upload sedikit gambar aktiviti semasa bercuti minggu lps...

tumpang pelamin org..bila entah nk naik pelamin sendiri niee.....hihi

aku bersama ank sdara aku yg paling baru..
hujung thn ni..insyaallah dapat lg sorng...hihi.Dalam pic ni
tergambar rasa terkilan kt muka aku sbb x dpt pakai baju baru..
baju kurung yang aku tempah kt makcik aku x muat nk pakai sbb mek aku bg ukuran
saiz bdn aku masa umur 16 thn...skrng nk 26 thn...mana nk muat mek sayang oiiii....
ermmm...pasrah aje la...2 pasang plk tu.terpaksa la pakai baju yg dh ada....

antara koleksi gamabr perkahwinan ank sdara aku...mak sdaranya bila ...entah...hihi

30 minit selepas ijab & kabul...

~~m a w a r h u t a n~~

No comments:

Post a Comment