Saturday

✿..J a | a N - j A | a N k E K 0 m P l e K s K r A f..✿

Assalamualaikum...huhu..
lamenya la..aku x menulis kt blog ni..bkn sbk ape pun cuma rasa dh boring coz aku yg menulis aku jgk yg membaca...huhu.nk buat mcm mane kn....kite sbgai manusia ni xleh nk paksa2 org kn.
..oklah aku bkn nk cite pasal tu pun..hihi cuma nk share pengalaman aku siang td aje...hr ni aku & dalila ditugaskan untuk bawak student kiteorng pegi lawatan sambil belajar kt kompleks kraf ,jln conley kuala lumpur..pd pendapat aku la...diorang ni bknnya pegi lwatan sambil belajar tp lawatan sambil bershopping....maklum la,skrng nie ada pameran kraftangan kebangsaan 2011..jd banyak la gerai-gerai jualan kt sana...aku tgk bershopping sakan bdk2 tu td...bgaimana dgn aku ?...huhu..aku xde beli ape2 pun..skadar pantau-pantau pergerakan diorng aje.Awal-awal sampai...kami di pandu oleh pegawai yang bertugas pastu kami buat acara sendiri la....tp masa lawatan tu aku & dalila bekalkan bdk2 tu dgn beberapa soalan...tp harammm diorng jwb..ada brape helai aje yg hantar kt aku td...ermmm...wlau apa2 pun objetif lawatan yg kiteorng handle ni tercapai sbb pelajar2 dpt tahu pelbagai jenis kraftagn & ada yg cuba untk membuatnya sendiri.Aku rasa bangga la jgk coz dpt handle pelajar seramai 41 orng td....diorng mmg x bermasalah pun maybe sbb semua dh besar2 panjang...huhu.Aku ada ambik byk la jgk gambar2 masa kt sana td...tp yg aku upload kt blog ni hanya gambar2 aku aje..nk tgk yg lain terpaksa la bukak facebook aku ye...

pelajar-pelajar aku yg menyertai lawatan td..

aku & Dalila...tq Dila coz jd member baik aku..

jgn jelessss....cikgu2 di beri souvenirs dr pihak kompels kraf

nk beli rasanya x berbaloi dgn harga..jd dpt ambik gambar sudah laa..

cantik x ?...buat hiasan dinding mmg lawa nie..

makcik...tumpang duduk kejap blh x..penat la..hihi

peaceeeee....!!!!

comey molek...bangku nie....hissyyyyyss..
ada rmh sndiri nti...kena beli ni.letak kt laman...huhhh...lawa bebbb...!!!

huhu...aku di samping katil idaman...

huhuhu...lentok molek..maklumlah..curi2 duduk

aku rendah @ diorng yg terlalu tinggi ?...huhu

ermmmm...layannnzzz


~~m a w a r h u t a n~~