Sunday

♥♥♥...s A j a s u k E S u k E...♥♥♥

Helllooooooooo....Assalamualaikum..selamat pagi dunia.Dikala embum pagi menyembah bumi aku masih lg di sini...mengadap laptop kesayangan sambil men'onlinekan diri di temani secangkir nescafe sejuk yg mlm td serta alunan dr sinar fm....sangat menenangkan jiwa aku yg sedang bergelombang..huhhhhhhhh !!!!...ayat skema nk mampuss...mcm buat karangan masa form 6 dulu aje..tp pada hakikatnye itulah keadaan dan situasi aku sekarang..huhu.Aku ada satu benda nk share dgn anda semua...semestinye perkara x ada la penting sgt cume nk tamabh pengetahuan aje...Td aku ada skoden satu name kt akaun fecebook...pastu kt wall dia ada la...tercatat benda yg kt bawah tue...
a) Tanah - anak pertama, kelima, kesembilan.
b) Air - kedua, keenam, kesepuluh
c) Api - ketiga, ketujuh, kesebelas
d) Angin- keempat, kelapan, keduabelas

WANITA BERUNSUR TANAH
1) Merendah diri,serta hormat dan patuh, setia serta
rela berkorban.
2) Tidak cerewet, tidak meninggi diri, tidak
sombong dan bukan seorang pemarah.
3) Tenang diri, aman, dan memberi sokongan.
4) Tidak suka membantah atau membangkang
5) Berwatak manis, lemah lembut, bersih dan
sentiasa menjaga kecantikan.

WANITA BERUNSUR AIR
1) Menghidupkan hati pasangan dan pemberi
semangat.
2) Mengambil berat
3) Hatinya bersih dan boleh membahagiakan
pasangan
4) Menenangkan pasangan.
5) Sangat romantis
6) Mudah menangis

WANITA BERUNSUR API
1) Cintanya sentiasa hangat dan memberahikan
2) Cergas, cepat dlm gerak geri dan tangkas
menguruskan rumah tangga.
3) Penasihat yang baik
4) Pandai dan cekap mengurus rumahtangga
5) Pandai menghias diri agar kelihatan cantik selalu
6) Berwaspada selalu

WANITA BERUNSUR ANGIN
1) Lemah lembut dan menenangkan
2) Pandai bermain kata dan memujuk rayu
3) Sopan santun dan berbudi pekerti mulia
4) Bijak mewujudkan suasana selesa.
5) Hati yang cepat berubah ubah

sekadar pengetahuan saja bknnye nk suruh anda semua percaya pon..tp bg aku senarai sifat2 kt ats tu ada jgk brkaitan dgn diri aku..anda rasa mcm mane ?...sama x dgn sifat2 anda ?...tp yg aku x pasti sbb aku x tahu mcm mane pengiraannye..jika ikut pd adik bradik yg ada sekarng , aku brada pd no 8....kalu ikutkn yg asal aku brada pd no 10 sbb org abg meninggal dunia..pastu yg mane satu btl tu ek ?..yg aku pasti, aku jenis yg sgt mudah menangis,bc novel pun blh nangis,apatah lg kalu tgk tv yg sedih2...mcm air hujan aje air mate aku ni ngalir.YG  lain aku rasa x payah cite la...nti anda semua ckp aku ni gile glamour, prasan..n so on.hahaha..biar org yg trdekat aku aje yg tau...& menilainye, x kenal maka x cinta la yea...huhuhu...so kenal2kan la...hahaha..
Okeylah...rasanye dh ckp lah setakat ni coleteh aku yg sgt memboringkan ini...sbb tu aku punye bl0og ni xde flowerr...hahaha...mybe org btl2 boring & nyampah agaknye kot...ahhhh...lantak !!!!...ada flower ke x kt blog aku nie..janji aku bahagia dgn apa yg aku ada sekarang nie....huhu..gd morning semua,moga anda dpt tdo dgn lena & mimpi yg indah2..

p/s : jgn pcaya pd jam & tarikh kt blog nie...sbb aku trsalah setting & aku lupe mcm mane nk btlkn blk...

~m a w a r h u t a n~

No comments:

Post a Comment