Monday

✿✿..AkhIRnYa..✿✿

  Walaweiii.....hisyyyhh...buruknye perangai.Ada ke patut ckp cm tu kn..bg la salam..kan lebih sopan...okeyyy...Assalamualaikum semua...agak2nye kourang ada nmpak x sawang2 kt blog aku ni..kalu ada nmpak..maaf la yea...bknnye malas nk update blog cuma kadang2 keadaan aku x mengizinkan jea...huhuhu *alasan la tueee.....malas ckp malas.Hihihi....story byk dlm kepala ni tp x tau kenapa palk susah sgt nk karang ayat bg kaw kaw skt kt sini..mcm otak aku ni dh stuck je...
blurr gittu..


Okeylah aku mulakan cite dgn slow2 yea..buat pengetahuan kourang sekarang...aku dh buat buku merah for my pregnancy tp dlm buku tu x ckp lengkap aku punye tahap kesihatan...sbb hari aku buat buku tu...nurse yg handle kes aku x sempat nk check up aku sepenuhnye di ats kesuntukan masa.Maklumlah aku punye appointment hari pd pukul 2.00 pm..tambah2 palk org ramai gilos kt klinik tu...ni cite 2 minggu yg lps yea ,before aku & suami blk kg...so next appointment plk pd 7 mac ni...kire2 2 minggu lg bersamaa 14 minggu usia baby aku..Insha Allah tarikh tersebut akn di pindah plk sbb clash plk dgn tarikh aku ada interview kt Putrajaya..tp x call klinik lg pon utk decide tarikh baru..Mintak d permudahkan segala urusanku...


Buku Merah


Asalnye aku nk cite pasal aku punye result untk interview ni tp dh trbabas kelain plk....hampehhh btl aku ni kan...??....hihi...maklumlah ayat berkepul2 kt kepala otak aku nie...tgh tggu turn je nk kuar...ahahaha.Pasal aku result mmg positif ..hampir 3 4 hari aku ddk dlm debaran sbb chek2 name pd 15 feb hari tu..name aku xde...rupenye2 spp kuarkan name berperingkat2 dan hari ni name aku n kwn2 ada kt wep spp tu...jadual aku pd 7 mac 2013 , pukul 7.30 pg di Putrajaya.Di harap urusan aku dlm interview ni berjaya...x sabar nk keje ni...hihi...x sabar nk berbakti pd keluarga..ibubapa..agama..bangsa dan negara ni...semangat bebbb!!!!...

Bukti nie...hihi

hasil dr kena promote smlm ..
dapat sample susu anmum meterna perisa coklat
nti blh la tukar2 beli ..xde la muak sgt nk telan..

sedap jgk..x sedar pon dh abis segelas...
kalu yg perisa yg biasa tu...*lupa plk namenye
hampir stgh jam nk abis satu gelas..


Okeylah..skt pinggan la ddk lelama cm gini...xleh nk buat entri panjang2 la nie...mcm nenek tua plk rasanye..hihi..oklah..nti aku update lg yea..salam syg dr aku ...muahhh...bai...



~m a w a r h u t a n~



No comments:

Post a Comment