Thursday

♫♫..P a N a S H a t I i N I..♫♫

Assalamualaikum...dh nk masuk maghrib pon tp terhegeh2 jgk nk buat entri.Hri aku nk cite skt pasal org keje dgn kerajaan ni...aku fokos kt sini adalah nurse & jgk sistem pentadbiran kt sbuah klinik kerajaan area selangor ni...klinik mane ..biarlah aku & laki aku aje yg tau.Punye la panas geram...tgh2 ari plk tu..aku datng sana mmg dah lewat sbb tggu hby aku g skolah ank dia dl..dlm kul 1 pm kami sampai sana..mmg salah kami sbb datng waktu lunch hour..kami tggu la sampai kul 2 pm..sambil2 tu kami pegi isi perut kat klinik tu punye kantin @ cafe @ warung..what everlah...kami 3 org trmasuk ank hby aku tu,kami nasi..ambik lauk biasa2 aje...aku nasi putih secoik + kari aym sketol + sayur goreng.Hby aku plk nasi putih + aym masak kicap sketul.Atin plk nasi putih + sup aym + tempe goreng secoik....air plk..milo ais 2 gelas & tea o ais limau sgelas...dia punye total hampir 3o hingit...gile mahal.Kalu aku dalam bak mkn2 ni x berkire sgt tp agak2 la dgn menu yg kami pilih tu...bknnye kambing panggang , ayam madu golek @ sup kaki lembu pon..mmg mencekik darah btl..ahh...lupekan bak makn2 tu..dh jd ta*k pon..

Ni nk kisah pasal sistem piagam pelanggan kt klinik tu plk...dlm kul 2 aku terus masuk kt blk yg di arahkan..and the ada sorg nurse yg melayan..baik orgnye..maklum la org kelantan kan...tgk aku kn..baik x aku ???...huhu...nurse tu ambik aku punye butiran peribadi dan tanye2 la..ank ke brape..ddk mane..& byk lg..*lupe plk..td ingt je..akhir skali blh plk dia ckp..akak datang 31 januari nti yea..utk bukak buku..sekarang ni cuma buat appointment dl...hampehhh btl...bknnye ramai org pon masa tu...lagi pon aku tgk kt blk tu ada lg nurse yg dok melepak je..xkn nk bukak buku merah & chek aku punye kandungan sampai nk kena buat appointment bagai...adusss...sian kt hby aku kena half day lg la nti......ni sgt menyusahkan org...  sabar ajelah bang oi...aku x suka benda yg senang tp di rumit2kan keadaan..Okey..blah dl..*ayat cm gangster je kn..
nti aku update lg...Hr ni aku masak2 cuma buat bubur pulut itam je..sedappp...puas mkn tp kalu org lain yg masakkan lg puas kot,pic malas nk snap td.......hihi..Bai..sayonara.

~m a w a r h u t a n~

No comments:

Post a Comment