Friday

keluhan jiwa..

assalamualaikum semua...
lame rasanya tak layan blog..maklumlah di akhir2 semester ni,aku sibuk dgn tugasan2 yang memerlukan tanggungjawab sepenuhnya..haha.Ade 4 minggu lagi utk aku dan kawan2 abiskan semester 6 ni...insyaAllah,awal tahun dpn kami semua akan mula practicum di skolah yg telah di tetapkan tp hanya area shah alam je.aku berharap segalanya berjalan lancar tanpa sebarang bebanan dan juga masalah dr pihak2 skolah serta bakal pelajar2 aku nanti..hahaha.
rasa macam tak percaya plk...dh nk abis rupenya aku bljar kt uitm ni.hujung thn hdpn(2011)..insyAllah tamat sudah status aku sebagai siswazah.aku berharap tidak ade halangan buat diri aku utk tamatkn pelajaran pd masa tersebut.doa dr keluarga dan juga kwn2 sgt aku perlukan...doakan aku ye..hehehe.

~~m a w a r h u t a n~~

No comments:

Post a Comment