Sunday

M a S a y A n G b E R | a | U...

Assalamualaikum semua...
Hujung minggu yang sangat memenatkan diri aku serta kawan2 yang lain...semalam pelajar u6a di jemput ke rumah lecturer kami sbb dia ade buat open house,rasa teruja sbb kami tak pernah ke rumah beliau.Banyak makanan2 yg di sediakan...sdp2 plk tu terutamanya moist chocolate cake yang sangat2 sdp,mmg favorite aku tu..hihi.
pg ni plk aku ke studio utk siapkan keje subject craft...fuhhhhhhh..
x ckp tgn di buatnye...kalu ade kt kg..sure dh kena berleter dgn mek aku " tu arrr,awal2 dok main..dekat2 nk hantar br dok kalut." tu arr ayat power dr bonda aku tercinta...ahhh !!!! rindunya kt mek...
okey lh aku nk rehat skejap & sambung keje blk...
esk pn.Radzilah nk tgk RWB.
doakan aku berjaya ye...kwn2.

~~ m A w A r h U t A N ~~

No comments:

Post a Comment