Monday

activity kami..

Assalamualaikum...hihi.
mlm ni aku on9 awal dr semlm..
gara2 x thn ngatuk & skt kepala sbb x ckp tdo..
mklumlah 5 am br tdo sape2 pun blh jd biol..
huhu..
Xtvt aku hari ini adalah melayang tetamu abg aku yang
datang dr Brunei...x penat pun cuma tgh ari td kepala otak
aku ni buat hal skt..skt kepala yg teramat sgt gara2
aku tdo lewat smlm..huhu..balasan untk org yg degil mcm aku ni kot,
suke berjaga mlm nk jd mcm musang agaknye kot..
huhu...trbiasa tdo lewat dl kot
tp bila blk kg dh x blh nk berjg sgt,tu yg jd mcm ni tgh ari td.
lps aje telan panadol 2 biji...kepala otak aku kembali normal.
dalam pkl 3.30 ktorng pun pegi ke pantai untk berkelah konon2nyelh..
bkelah la sgt ...huhu.ktorng mask mee goreng,bihun goreng & ayam goreng
berempah aje..ingt nk bakar ayam tu kt sana tp memandangkn masa
tak menyebelahi ktorng,so goreng lg copat...huhu..yg penting
sedappppppp!!!!!
kpd kakak aku Aida zakaria tu...aku dah pandai buat aym goreng
berempah ala-ala aida zakaria tau...huhu..menyegat bebb!!
lpas mkn2 kt situ,ktorng bawak tetamu2 pegi mandi kt pantai
dpn rmh aku plk..jenuh nk mengepung kanak2 riang ria ni..
haii....ank2 bandar cm ni la..dpt jmp pantai
x ingt mama papa..main aje yg diaorg tau.
huhu..yang penting kami happy & dapt menjalinkan silaturahim
antara kami semua..
hooorraaaa!!!


xtvt mkn2 kt tp pantai sri kemayang
sederhana tp meriah jgk..
huhu..raikan tetamu abg aku dr Brunei


adik Bazil tgh senyum paksa..
huhuhu..


adik Bazil yg segan-segan silu nk main pasir pantai
last2 kena tanam dlm pasir jgk..
huhu...sian dia.
keliru nk senyum @ nangis


~~m a w a r h u t a n~~

No comments:

Post a Comment