Tuesday

D|cEmbEr oh d|ceMbEr

assalamualaikum....selamat pagi malaysia.
hihi....sekarang jam menujukkan pukul 4.37 pg.Mate aku masih terkial-kial untuk melenakan diri tp tak lena2 jgk..hihi.
sekarang dah bln dicember,ada beberapa hari aje lagi kite semua akan meninggalkan thn 2010 yg byk memberi kite kenangan suke dan duke,terutamanya diri aku ni..
bagaimana dgn azam 2010 ?tercapai ke tidak ?...hahahah...kalu azam aku confirm x tercapai,nk tau ke ape azam 2010 aku ?...
1) aku nk naikkan poiter CGPA utk pengajian aku.
2) aku nk kuruskan badan aku yg agak gedempol ni.
ape lg ye...dh lupe plk..huhu.rasa2nye tu aje kot...ermmm...azam yg no 1 tu,kite sama2 tggu 10 december nanti arrr...dan azam aku yg n0 2 tu,mmg tersangat confirm arrr x berjaya,kauorng pun blh tgk ar...kn aku ni slim ke tak aku skarng ni..hahahahaha..bak nk menyelimkan diri ni susah skt bg aku sbb aku ni jenis yg kuat mkn bile kepala otak aku tgh serabut...lagi byk aku tension, stress lg kuat aku mkn...huhu.aku pun br perasan dgn hal ni...bile aku tgk pic2 lamo aku dl dan aku pun buat penilaian melalui pic2 tersebut...nk tau cam ne ?
pic aku masa aku snap pd thn aku nk exam besar sprti spm,stpm dan pmr....fuuuulaaamakkkk
gemuk mcm peti sejuk...hahaha,kalu nk tgk kena tggu aku scan dl...ye.sekarng ni xyah nk ckp arrr...tmbah2 bile msk university 3 thn lps.
ermmm...hai,bile la kau nk diet btl2 wahai bdk dayah weiiii!!!!!!!!
hihi....ermm..entahlh i'm not sure but one important thing,i love myself.....kuakuakua..
oklah..mate aku dh kebirua-biruan...
nti sembang lg..

~~m a w a r h u t a n~~

No comments:

Post a Comment