Wednesday

~N o T h I n G t 0 s A y~


Assalamualaikum..warga malaysia.
ada ke kwn2 aku warga asing...xde rasanya..hahahaha.
aku berharap sape2 yg bc blog aku ni sht sejahtera hendaknya..
mcm nk karang surat kt pakwe plk ye..huhu
aku sebenarnaye boring gile ni...hr ni aku dok kt rmh aje dr pg hingga ke mlm
xde xtvt yg sesuai untuk aku libatkan diri...sbb tu la lemak bermaharajalela
kt badan ni...huhuhu..dayah..dayah..ape nk jd la dgn kau nie..(monolog dalaman)
huhu...tgh dok boring2 pun,dalam jiwa xde sape yg tau kn???
bertapa risaunye hati beta ni..wahhh beta plk..ada2 aje.
aku bkn risau ape pun cuma berdebar nk tau kt mane aku dpt practicum bln 1 nanti.
harap2 dpt sekolah yg x memberikan aku masalah..huhuhu.
ape-ape pun tggu esk aje sbb member aku,diah nk g faculty nk semak senarai
skolah yg ktorng dpt..aku pun mintak tolong dia la semakkan name aku sekali..
huhu....sabarlh wahai hati.
waalllaaaa..wei!!!

aku snap pic ni pd mlm hari lahir aku
rasanya...lupe-lupe ingat plk.
padah mkn kepala ikan la ni...
hihi...

~~m a w a r h u t a n~~

No comments:

Post a Comment