Monday

♥♥♥...ho..ho..ho...♥♥♥

Assalamulaikum W.B.T..
anda sihat pagi ni ?....aku ?....mmg sht sokmo pun walupun secara saintifiknya aku x sht..huhu.Hari aku datang sekolah seperti biasa..pkl 7.20 aku selamat sampai kt sekolah,aku bgn awal ke..aku bgn lewat ke..yg pastinya pkl 7.20 aku dh ada kt office..huhu.Hari ini sekolah aku ada sambutan Maulidur Rasul peringkat sekolah..sambutan ala-ala kadar saja,perarakan beramai-ramai sambil selawat serta ada menjemput imam masjid negeri selangor bg sedikit ceramah kt pelajar-pelajar serta guru-guru..Pkl 9.00 am semuanya selesai dan guru-guru mula proses p&p seperti biasa...hari aku xde kelas cuma dpt relief satu kelas aje...selamat !!!!.
esok cuti plk...kemana aku nk pegi ye tp semalam ada plan2 dgn wanni nk g jaya jusco kt bukit raja tp x comfirm lg la...kalu g sana nk beli ape ye....
ermmmm...kasut aku rasa mcm dh x berkilat sgt ni ( berkias la plk )...huhuhuhu...tgk2 kasut aje lah esk,tu pun kalu jd g sana.kalu ada yg sesuai dgn jiwa aku dan paling sesuai dgn harga..insyaallah aku rembat sepasang....hihihi.bkn selalu pun kn,thn ni aku x beli pape lg pun,kasut yg aku pakai skrng ni pun..aku thn lps tp di sbbkan harganya blh thn jd blh thn jgk la dia punya usia..hihihi.Adusssss...ngatoknya !!!..masa penceramah bg ceramah td aku blh plk terlelap...Ya Allah...btl2 ngtok masa tu.nasib baik x terjatuh dr kerusi..hihi..kalu x aku la cikgu paling x senonoh hari ni...hihi...semalam aku x tau kenapa, susah sgt nk tdo...mcm2 yg aku fikir,pasal diri sendiri , pasal keluarga ,pasal dot.dot.dot...huhu..
xpelah yg penting esk cuti lagiiiii...!!!!!!!!

muke moody coz x ckp tdo..

hari ni datang sekolah pakai tudung baru..hihi
sesuai x color biru dengan muka ??....

~~m a w a r h u t a n~~

No comments:

Post a Comment