Saturday

~~k|iK-k|iK dUn!4Ku~~

Assalamulaikum W.B.T..semoga kamu semua sihat dan selamat semuanya..hihi.Sekarang ni aku tengah bercuti kt rmh akak aku di alor star..hihi.Dah lame aku x update blog aku nie...hihi..maklum la sekaramg ni aku bergelar cikgu..huhu..xpelah walaupun cikgu practicum yg pasti lps tamat berlajar nanti...insyaAllah aku bergelar cikgu jgk...huhu..eksyen la plk rasanya..soryyy..
Buat pengetahuan semua aku br dapat ank menakan baru..hihi..tau tak ank menakan tu ape ?..ank sdara baru la...perempuan lg tau..hihi..mmg generasi pokya & mek rubiah ni ramai perempuan2 la...huhu..WAN FIRAS ARINA BINTI WAN ROSLI..hihi sedap x name tu..kak aku mmg mahir dalam cipta2 name ni...hihi.name ank aku nanti nk bg dia jgk la carikan..yg cantik2 dan yg ada makne elok2..cantik tanpa makne x guna jgk kan..??..hihi..
oklah..aku nk blah dl..nk burn gambar2 kak aku dalam cd..laptop dia plyer disk rosak..
ahlam sahlam...


muke aku 1st day kt sekolah
jadi cikgu practical

ank sdara baru..

wan firas arina wan rosli

cape idung tembanggg...
abby ckp kt adik dia..hihi

~~m a w a r h u t a n~~

No comments:

Post a Comment