Saturday

♫✿***..M y M 0 0 d..***♫✿

Assalamualaikum..W.B.T dan selamat pagi aku ucapkan..sekarang ni jam 1.47 pg tp aku masih di hadapan laptop kesyangan aku ni....sekarang ni perasaan aku kosong sekosong gelas air yg aku minum....errrmmmm..!!!entah knp rasa cm tu.Berdendangkan lagu Ramli Sarip aku mencoretkn sepatah seperenggan kata kt blog kesayangan aku ni. wlpun blog aku ni xde pengikutnya tp x mengapalah kauorng x nk ikut pun..yang penting aku bahagia bila berkata2 di sini..blog ini aku ibaratkn sperti diary hidup aku,bezanya cuma setiap kali aku lakarkan setiap patah perkataan di sini aku akn publishkan kt wall facebook....kalu diary jgn harap nk bg org lain bc kn...privacy tu kott...aku publishkn blog aku kt fcebook bknnya nk eksyen2 ke ape cuma aku nk sanak sdaraku , kwn2 terdekat aku ,member2 baik aku tau berita tentang diri aku...kalu nk bercerita kt telefon rasa mcm rugi plk kn...yelah..bil fon mesti kena byr...btl x ?....huhuhu..bkn kedekut cuma berjimat aje..maklum laaa aku masih belajar lg mana blh boros2...huhu..jimat la sgt.Pagi td sek.men.seksyen 19 adakn larian desa..desa ke ?....ermmm..ape2 ajelah. aku di tugaskan jaga cek poin ke empat...ermmm..biasa aje la..perhatikan dbk2 berlari kot2 ada yg jatuh ke..pengsan ke..xde yg menarik apa pun cuma teringat kembali masa skolah2 dl bila ada larian desa mcm ni aku mesti bg byk alasan kt cikgu semata2 x nk berlari..last2 kena berlari jgk,bkn aku saja x nk berlari pun tp di sbbkn aku cepat semput...faktor kegemukan @ keturunan aku pun x pasti..tp dr kecik lagi aku cepat semput..masa aku kecik2 dl ,aku xdela gemuk mcm sekarang ni...mybe keterunan kot sbb kakak aku pun ada yg mcm tu...tahap kritikal plk tuh...ingt lg masa aku darjah 6 aku cuba libatkn diri dgn larian desa skolah aku...kononn2nya aku blh tamatkan larian tu wlupun aku tau aku xkn menang punya...akhirnya aku pancit x sampai separuh jln pun...last2 aku berlari dalam kete cikgu la....ermm...masa skolah rendah dl,aku trgolong dlm golongan yg bermasalah jgk la sbb x aktif dlm sukan satu hal pastu yg lg teruk setiap kali ada perhimpunan mingguan,aku akn pengsan kt dataran tuh...sbbnya aku xleh berdiri lamo2...jd gelap mata @ pitam la...nk katakn perut kosong, setiap pg aku mkn kt kantin dl...mkn free plk tuh...(rmts).tu kisah hidup aku masa dulu2 la....huhu.Skrngni Syukur Alhamdulillah...sehat sgt2 cuma ada semput skt2 tu x jd hal la...aku sentiasa prepare minyak angin dan aku sentiasa elakkn berlamo2 dlm blk braircon aje la...huhu...
oklah...aku rasa mcm ada somthing aje kt mate ni....dh brbintang2 plk mate aku ni...tau2 ajelh dh jam 2.30 pg pun..masa utk org berehat & tdo ye...cik Dayahzakaria,sedar2kn diri kamu yeee..
huhuhu...gd nite...

~~m a w a r h u t a n~~

No comments:

Post a Comment