Thursday

luahanR A S A..

Assalamualaikum..
aku sentiasa merindui untuk berstory mory dalam blog ni..opsss...
nk tanya dulu...ada kaitan dgn tajuk di ats tak...hahaha...ahhh...gasakkkk..
sebenarnya banyak sangat cerita aku nk kongsi kat sini berkaitan dengan
 aku , anak aku  serta family aku.
Sekarang aku masih menternak..hahahaha…
bukan ternak lembu or kambing okeyy
 tp ternak lelemak yg bertempek2 kt bontot ni…
Masih tak ada rezeki aku lg nk punya kerjaya..
tp In shaa Allah ..
aku yakin rezeki aku akn ada jugak 
cuma lambat sikit je..aku harus bersabar dan berdoa banyak2..
betul tak..hihi..okeylah stop story pasal aku ye..
sebenarnya dalam kepala otak aku ni banyak story nur aimie sofea  aje tau…
hihi.Aku lebih gemar panggil ank daraku  dgn nama fea je…
suka sangat nama tu,lembut + moden …hihi…
sekarng umur fea dh masuk 13 bulan..sekejap je kan masa berlalu..rasanya baru sekejap je aku berpantang kt kg yg terpaksa makan nasi bersama sambal lada hitam 
dan juga ikan bakar..tp tgk sekarang ni fea pon 
dah pandai macam2..
semakin nakal..semakin cerdik..dan +++ semakin comel..
ceewaahhh …
puji ank sendiri kot…hahahaha { gelak besar}…
abis tu korng tak puji baik maknye yg puji sendiri 
 dan mintak2 masin mulut maknye ni…hihi…


Ni pic fea masa bercuti kt kampung bln jun yg lepas..
muka dah bulat mcm maknye..


NI pon pic fea masa bercuti kt kampung jgk..
pic ni aku ambik masa kami pegi picnic kt pantai melawi bachok
syok sgt...ada bbq bagai...
1st time my fea main ombak..
pegang pasir pantai..mandi air laut..
mula2 mcm jakun je..pastu nmpk dh seronok..lompat2..senyum2..
seronok leww tewww,,


Ni plak pic masa aidilfitri yg lepas..
tema kami tiga beranak warna unggu..
yg dok tersengih kt belakang fea tu ank sedara aku yg kt alor star..
firas arina nama dia...kelakar mek firas ni..
mulut pon blh tahan..dgr org gaduh sibuk dok ckp
'pastu dia bercerai la tu'...
hahahaha..muka mak fea nmpak mata je..malu nk brgambar
 dgn fea walau pon ank sndiri..mak dgn ank tp macam taik cicok je nengoknye..
hihihi...


jengg...jennggg...
ni lah pic raya kami..
hanya kami BERTIGA..
yg 3 org lg blk kampung mak dia...
huhuhu...seronok raya dgn fea..
seronok punggut duit raya sama...
hihihi...

Aidiladha ni kami tak balik kampung sbb mr.hubby sy cuti 2 hari saja...
 selasa dh kena masuk keje blk.
Kesian bonda & ayhdaku...dengar2 cite my kakakanda 
yg kt a.star pon tak dapat blk jgk,
mcm ni lah bila dh ada fmly masing2 
dan di tambah plk kesempitan tugas..
harap bonda aku & ayhda sabar..
kami semua bknnye tak rindu dan tak berkeinginan
 nk beraya sama tp ...
tu lah..
nk blk berdua dgn fea mcm hari tu rasanye dh tak kuasa kot...
fea dh semakin lasak..nanti abis org di kacaunye..

< blk bercuti kt kampung 2 minggu lebih pg buln mei-jun yg lps,
kami blk naik bas dan blk k.l dgn flight >

okeylah..nanti kite bersua tanpa suara lagi ye..
mata tgh mendesak untuk tdo je ni..

m a w a r h u t a n

No comments:

Post a Comment