Thursday

♫♫..L e m a K Oh l e M A k..♫♫

Assalamualaikum..hihi..skarng dh kul 1.24am.Org lain rasanye dh trkankang tdo lena tp aku masih dok merewang dlm intrnet lg.Tp xpe ..aku dh dapt izin dr suami ponnn…lg pon sambil2 dok tggu suami aku blk,dia kuar jp g kedai katenye..malas nk ikut sbb dh lewat sgt..mengikut firasat aku skrng ni,bkn stakat g kedai aje tu..mesti dia singgah kt port lepak2 dia masa blm kawin dulu..kt tasik dekat dgn Masjid As-Salam..ermm…suka hati awk lh yea…en.suami..jgn blk lewat2 pg sudah..sian kt bini awk on9 sorg2 ni..Aku x kisah sgt pon suami aku nk kuar mlm2 cm ni sbb aku tau kt mane dia pegi,jgn nk g kelab mlm sudah…mau x tdo sbulan kt blik nti, aku kejekn dia…hihi..*aku ahli prsatuan bini2 perkasa…hihi..isyyhh…merepek plk.Hari ni xtvt aku ttp sama dgn sblumnye…masak..masak..& masak..Agak2nye bila la aku blh ddk goyang kaki dan order ape2 aje dalam rmh sndiri…*gaji maid la mek wei….br blh besarkn lg buntut tu…hihihihi…hisssyyyhh…tidak sekali2 aku gajikan maid untuk jg rmhtangga aku…noo..sampai kiamat pun.Aku nk jari jemari aku ni yg uruskan mkn pakai kami sekeluarga..walupun penat tp aku puas dgn ape yg aku buat..suami syg,ank2 suka…x gitu demo kato…hihi.Hri ni aku masak  simple2 je, untuk lunch goreng kunyit ayam & ikan keli , masak tempoyak ikn patin , dinner aku masak mee bandung  dan ptng aku cube try buat durian crepe, mula rasa frust  sbb whipping cream x menjdi,rasa mcm nk buang je tp mylaki ckp tambah aje dgn tepung…zurrrpppp…trlintas kt kepala tepung kastard,so aku campur bendalah tu dgn tepung kastrd td..akhirnyeee…jd mcm creaamm2 jgk…ok laaa…drpd x mnjd lansung…Maka dgn ini aku telah mcipta durian crepe versi kastrd,rasanye aku x pasti plk rasa pae sbb aku tukang buat aje & tukang rasanye semstilah mylaki & ank2,diorng ckp sedapppp….kikiki…gd job mek Yah !!!!.Sblm mkn semestinye snappp la dl....!!..siap pesan lg yea..jgn mkn dl..mama nk ambik gambarrr..kikiki...


Mee Bandung versi Puchong

     durian crepe versi kastad 

Oklah..mylaki dh blk ni..so masa untk rehat2 brsama2… Bye gd nite semua
tata..titi..tutu..Moga mimpi indah2.Sblm tdo bc doa dl yea..


~m a w a r h u t a n~


No comments:

Post a Comment