Friday

.♥♥♥..R | n D u H a t | i N |...♥♥♥

Assalamualaikum...Selamat mlm semua.Anda semua sht ke?..aku mcm biasa la..sbb blh di katakan setiap hr aku ngedate maknanye aku sht la tu..hihi.Hari ni aku btl2 tringin nk ckp & sembang dgn mek aku..tp dr smlm lg aku call x dpt2....ermm..mek aku x rindu kt aku kee...aku rindu gile2 ni..nk blk kg x tau bilo lg...nk blk skrng sorng2 plk ada tgjwb di bahu ni..mane blh blk suka2 hati mcm dl lg.

Aku bknnye jarang berengan dgn mek aku pon..sejak aku umur 12 thn lg.aku telah di ajr utk biasakan diri brjauhan dr mak bapak..* ddk asrama...bygkan lh umur masa tu..ank2 zaman skrng ni dh tua bangka masih ddk bwh ketiak mak lg..tp jika aku di kurniakan cahaya mata nti..aku pon suka ank aku xleh berengan dgn aku...kikiki...nmpk la mcm ank aku tu xleh hidup tanpa aku disisi tp jgn plk melampau2..aku nk ank2 yg rapat dgn aku bknnye manja2 yg dibuat2 & ngada2 sudahhhhhh......huhuh

~Nadi Hidup aku 


~Tunggak Hidupku yg sentiasa dlm hati 
wlu di mana aku berada.

~Arwah Ayah & Mak Mertua..
walaupun x penah bersua muka
tp aku dpt rasan kasih & sygnye.



oklah ...mate dh ngatok...gd nite semua..
 sblm tdo gosok gigi dl ye...
nti gigi anda rongakk..hahaha

~m a w a r h u t a n~

No comments:

Post a Comment